Friday, December 29, 2006

:p

Tak mi sie jeszcze przypomnialo:p
Wiecie co jest (tak powiedziala Mimi) najgorsze dla host rodzin w posiadami au pair? To, ze ona po roku wyjazdza=)
Albo co jest straszne dla au pair, ktora opiekuje sie malymi dziecmi(np takimi jak Briar)?? To, ze one nie beda jej pamietac=(
Ale za to au pair moze znowu przez rok czuc i zachowywac sie jak dziecko i to bez zadnych konsekwencji:D Np dzis ogladalam sobie Kopciuszka, bo chcialam i nikomu nie wydalo sie to dziwne czy smiesze:p Albo kilka dni temu uprawialysmy z Brooke jakis nie znamy nikomu taniec, bo sie nam tak podobalo. Ale najlepsze jest to co wczoraj Briar w wannie wymyslila:) Dostala na Swiata 3cia kaczke, taka do wanny. Wlozyla sobie ta kaczke do buzi i zaczela krecic tulowiem, Brooke zaczela robic to samo i wlozyla mi kacze do buzi i czy chcialam czy nie musialam robic to co one:p Z ta roznica, ze one byly w wannie a ja poza nia:D Jakby to ktos, kto nie mam w sobie dziecka zobaczyl, to powiedzialby, ze jestem nie normalna:D

2 comments:

Anonymous said...

Witaj...
Tak w ogole to Ty masz zamiar kiedys do domu wrocic??

Pozdrawiam
Sasiad P.D.

madziulki said...

Pewnie, ze wroce:) Fajnie sei tu mieszka, ale nie ma to jak przy Emilii Plater:p